08-12-2019 - Tuc del Rosari (Val d'Aran)
08-12-2019 - Taules de ski robades
06-12-2019

Anem pujant de Setcases cap amunt de Vallter, i ja es veu la carretera nevada, els arbres amb un bon pa de neu, i els cims ben blnacs!
La llevantada ha tenyit de blanc el Pirineu mes Oriental!
Sortim cap les 10 del aparcament inferior de Vallter.
Anem pujant per la pista, que esta tota plena de neu, fa anys que per aquestes dates no esta tant nevada!
Anem fent i anem coincidint amb mes esquiadors de muntanya que o be pugen o be ja baixen!
passem el Xalet i arribem al Coll de la Marrana, perfectament innivat, cap problema per passar-lo.... del Coll d ela marrana fins la base del cim hi ha algun tram on la neu es variable, o be molta o be amb pedres...
Pugem ja per la pala, i allà si que eseta mes delicada la cosa, es veu molta pedra, nomès es pot baixar amb certa tranquilitat escorat de baixada a l esquerra de la pala.
Fem cim, treiem eplls i cap baix...
la baixada es diversa, rasquem en alguns moments, però tambe gaudim força en altres!